elemeklerimiz

Takı, toka, ahşap boyama, örgü, tığ… Kısacası el emekleri burada…:)

İğne Oyalı Kolye -04 Mayıs 22, 2009

Filed under: iğne oyalı kolye,Kolye,oya kolye — didembaycan @ 6:45 am

Bu da kardeşime yaptığım iğne oyalı kolye. Oyalar 40-50 yıllıkmış.
 

2 Responses to “İğne Oyalı Kolye -04”

  1. merhabalar blogunuza rastlamanın sevincindeyim iğne sever olarak bayıldım bu cicilere takmaya kıyamayacak kadar güzeller eklıyorum listeme sevgilerimle banada ugrarsanız ilginzi çekecek modeller bulursunuz sanırım

  2. Didem Says:

    merhaba, teşekkürler, hemen blogunuza bakiyorum 🙂 bu arada ben de iğne oyası olan bloglar bulunca çok seviniyorum 🙂


Bir Cevap Yazın

