elemeklerimiz

Takı, toka, ahşap boyama, örgü, tığ… Kısacası el emekleri burada…:)

İğne Oyalı Kolye-05 Haziran 19, 2009

Filed under: iğne oyalı kolye,Kolye — didembaycan @ 1:26 pm

Bu da Alaçatı’dan aldığım kolye.

 

3 Responses to “İğne Oyalı Kolye-05”

  1. Çok güzel gerçekten, nasıl fark etmemişim. Eline sağlık.

  2. Didem Says:

    Bunu ne yazık ki ben yapmadım. Alaçatı'dan satın aldım. Bu da fikir versin dedim, hem de orada değişik takı fikirleri edindim. Bir oturup başlayabilsem de yeni takılar yapabilsem 🙂

  3. Olsun, fikir için de teşekkürler. Bekliyorum merakla.


Bir Cevap Yazın

