elemeklerimiz

Takı, toka, ahşap boyama, örgü, tığ… Kısacası el emekleri burada…:)

Bebek Şekerlerimiz 02 Temmuz 29, 2009

Filed under: Bebek Şekeri,Bebek Şekeri Sepeti — didembaycan @ 7:54 am

Bunlar da ilk doğduğunda hastaneye ve eve gelenlere vereceğimiz şekerler 🙂

Adedini 1.5 tl olarak düşünüyorum.
 

2 Responses to “Bebek Şekerlerimiz 02”

  1. sibel Says:

    önce ben o ayakların sahibini severim .Nefis bir manzara.onun al toklarını benim için çok çok öp.Maşallah.Bebek şekerlerinede bayıldım.eline sağlık kolyelerinide görmek için bekliyorum.sevgiler.

  2. Didem Says:

    Teşekkür ederim Sibel. Şimdi kolyelerimi bitirdim. Ve Onları bloga koymak için girmiştim.


Bir Cevap Yazın

