elemeklerimiz

Takı, toka, ahşap boyama, örgü, tığ… Kısacası el emekleri burada…:)

Eski Bir Kolyem Aralık 25, 2009

Filed under: Kolye — didembaycan @ 10:54 am

Bu kolyeyi yapalı neredeyse 4 sene oldu galiba . Bir dergide benzerini görüp yapmıştım. Bir kere kına gecemde taktım, bir kere de bir yaz günü işe giderken :))) Ama çok severim bu kolyemi. Belki birilerine esin kaynağı olur diye bloga koymak istedim.

 

2 Responses to “Eski Bir Kolyem”

  1. Çok çok beğendim. Ellerine sağlık canım. Bu ne kadar cıvıl cıvıl bir kolye. Herşeye uyar. Beyaz t-shirt ve kot pantolonla çok yakışır. Düğümleyerek mi yaptın?
    Küçük bir öneri, kelime doğrulamayı kaldırırsan daha kolay yorum yapabiliriz. Zaten sorun çıkarttı zor yolladım bu yorumu da.

  2. Didem Says:

    Çok teşekkür ederim Marifetli Peri 🙂 Uyarını hemen dikkate aldim ve hemen düzelttim, teşekkürler 🙂


Bir Cevap Yazın

