elemeklerimiz

Takı, toka, ahşap boyama, örgü, tığ… Kısacası el emekleri burada…:)

Lale Zamanı Nisan 13, 2010

Filed under: iğne oyalı kolye,iğne oyası,Kolye — didembaycan @ 6:18 am

En sevdiğim çiçek lale sanırım, ondan sonra da lilyumlar geliyor. Geçen sene yine Nisan’ın ilk haftası Lale Şenliğinde Göztepe Parkı’ndan 2 lale almıştım. Tabii kısa süre yaşadılar. Sonra ben hiç bakmadım onlara. Balkonda durdular. Ama bu sene kar yağması çok yararlı oldu. Geçen sabah bir baktım ki, lalelerden biri açmış bile :)) Bu haftasonu da hava biraz ısınsa da Emirgan Korusu’na gitsek bebişle kahvaltıya… Laleli kolyeyi kardeşime yaptım. Lale şeklindeki metal parçayı aylar önce almıştı bana yapmam için 🙂 kısmet bugünlereymiş…


 

Bir Cevap Yazın

