elemeklerimiz

Takı, toka, ahşap boyama, örgü, tığ… Kısacası el emekleri burada…:)

Yeni Bir İğne Oyalı Kolye Eylül 28, 2010

Filed under: ipek,ipek şerit,iğne oyalı kolye,iğne oyası — didembaycan @ 8:49 am


Takı yapmayalı çook uzun bir zaman olmuş. Bir heves geldi haftasonu. Derin uyurken malzemeleri salona getirdim ve bir iki kolye yaptım. Birkaç tanesini de kafamda tasarladım, cuma ya da perşembe Eminönü’ne gidince eksik malzemelerini alıp onları da bitireceğim. İlk kolye kardeşime gitti. Fotoğrafını çekince onu da yayınlayacağım. Bu da bana geldi 🙂

 

2 Responses to “Yeni Bir İğne Oyalı Kolye”

  1. Anonymous Says:

    Gerçekten hoş tasarımlar,bütün tasarımlarınızı görmem mümkünmü?öncelikle konuşmak istiyorum,çoklu siparişe bakışınızı öğrenmekte önemli,yurt dışı fuarlarda iğne oyalı takılarıda tanıtmayı planlıyorum bana esharsude@hotmail.com dan sizinle konuşabileceğim bir tel yada mail adresi bildirirseniz çok mutlu olacağım.

  2. Didem Says:

    mail attım size 🙂


Bir Cevap Yazın

