elemeklerimiz

Takı, toka, ahşap boyama, örgü, tığ… Kısacası el emekleri burada…:)

Bascetta Yıldızı Ocak 3, 2011

Filed under: yeni yıl,yılbaşı — didembaycan @ 8:56 am

Aralık başından beri işte çok yoğun olmamıza rağmen, evde yılbaşı süslemelerini ihmal etmedim. Eşimin bana yılbaşı hediyesi olarak aldığı bu kağıttan yıldız yapma seti beni çok heyecanlandırdı 🙂 Hemen oturup yapmaya başladım. En sonuna gelince bir baktım ki, 1 kağıt eksik. Aradım taradım her yeri, ama yok. Ertesi gün hemen gidip durumu aldığımız kırtasiyeye anlattım. Sağolsunlar, başka bir paketi açıp içinden 1 adet kağıt verdiler bana :))) Ve tamamlanınca kocaman (30 cm çapında) bir yıldızım oldu…

 

One Response to “Bascetta Yıldızı”

  1. Anonymous Says:

    neden kapalı


Bir Cevap Yazın

